وبلاگ طرفداران آثار جی .آر . آر‌ تالکین

این وبلاگ طرفداران آثار جی.آر.آر‌ تالکین و آثار تولید شده در زمینه های مختلف از آثار تالکین میباشد

وبلاگ طرفداران آثار جی .آر . آر‌ تالکین

این وبلاگ طرفداران آثار جی.آر.آر‌ تالکین و آثار تولید شده در زمینه های مختلف از آثار تالکین میباشد

پست اول وبلاگ

سلام به کسانی که این وبلاگ رو می خونند و مخصوصا طرفداران آثار استاد تالکین. قصد من از راه اندازی این وبلاگ صرفا نوشتن در مورد یکی از سرگرمی ها و علایق زندگی خودم و شریک شدن اون با دیگران است و نه بیشتر. من همچنین به غیر از اینجا در تاپیک طرفداران ارباب حلقه ها در فروم پی سی ورلد نیز فعالیتی دارم و دوستان بسیار خوبی هم آنجا پیدا کرده ام امیدوارم مطالبی که در اینجا منتشر می کنم به دل کسی که میخونش بچسبه در ضمن در ادامه این مطلب من چند سایت بسیار خوب که طرفدار آثار تالکین هستند رو نیز معرفی می کنم تا کسانی که دوست دارن به مطالب بیشتر دست پیدا کنند به اونا سر بزنند .موفق باشید  و من را از نظراتتون بی بهره نکنید.


لیست سایت های دیگری که طرفدار استاد تالکین هستند:


تاپیک طرفداران ارباب حلقه ها در فروم پی سی ورلد


آردا؛ سایت طرفدارن تالکین در ایران


والیمار : طرفدارن آثار تالکین



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد